Roliga historier!!!

Olle var på fest med jobbet och råkade tappa kniven under bordet mitt i middagen. När han böjer sig ner ser han Lasses fru inte har några trosor på sig. När han sen går på toa så följer frun efter.
- Såg du nått du tyckte om, frågade hon.
- Eeh ja, det gjorde jag väl, svarar han
- Du kan få lite men det kostar 1000kr.
När Lasse jobbade eftermiddag åkte Olle till frun, betalade och knulla några timmar. När Lasse kom hem så frågade han om Olle varit förbi.
- Ja han var förbi en sväng, svarade frun.
Då frågade Lasse:
- Gav han dig 1000kr ?
Frun börja bli nervös men svara.
- Ja, det gjorde han!
Då säger Lasse:
- Va bra! han var förbi på jobbet imorse och låna dom och skulle lämna dom hemma hos oss i eftermiddag!!
- Tur man har polare som man kan lita på!

HEHEHE :D



Borde egentligen inte fråga, men jag behöver det verkligen. Har inte haft det på evigheter, kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredställa min längtan. Är desperat och behöver din hjälp, du tycker säkert jag är fräck men jag kan redan känna hur tungan leker med den och suger ut den söta saften tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken:
- Kan jag få låna ett tuggummi av dig??



En man går in i en skoaffär för att leta efter ett par snygga skor. En expedit frångar om hon kan hjälpa honom med något, så mannen säger att han letar efter ett par riktigt snygga skor. Ett par som ingen annan har. Expediten tar fram etf par skor och säger:
- Dessa är det mes unika skor som finns! Gjorda av människoskinn! De kostar 100.000kr!
Mannen tittar på skorna och svarar att det är lite för högt pris.
Expediten svarar:
- Vi har även i svart för 30kr!



Jag är en normal kille på 40+ som söker efter någon att göra lite udda saker med, tex onanera och titta på snöslungor samtidigt som man stoppar stjärten full med frysta kycklinglår, det är mysigt. Jag bruka även ligga med trafikdödade djur och ta kort på förbipasserande, dom brukar se så förvånade ut, det är skojit.
Fredag kvällar gör jag oftast 2 varma mackor, en äter jag och en kallar jag för slyna och sen ligger jag med den. Gillar myskvällar. Är ofta ute och går med min lama tax som heter Siv-Göran. 
Gillar även att springa runt naken med en dildo i munnen och tallkottar i armhålorna samtidigt som jag tittar på dåliga westernfilmer från 70talet.
Har hört att du har liknande intressen kan vi kanske träffans och prata lite??



Oskulden Åke gick till horhuset för att  det skulle bli av. Horan visade Åke hur man satte på en kondom genom att rulla en på tummen. De satte igång och när de var klara sa horan:
- gummit måste ha spruckigt, jag är alldeles våt inuti.
- Nix! sa Åke och visade upp tummen, gummit är helt!!



7-åriga Pelle såg sin 15-åriga storasyster komma ut från duschen i badrock.
- Maria, jag måste få se dig naken! säger han
- Är du inte klok?! undrar syrran
- Snääällaaa jag måste! sa Pelle igen
- NEJ! sa hans syster lite irreterat.
- Men bara lite? bad Pelle..
- Ok då.. sa hans syster och särade snabbt upp sin badrock
- Åh vad skönt! sa Pelle, dom stora killarna på skolan sa att du hade fått snopp i helgen!!!



En kille med rånarluva och hagelbössa kliver in på spermabanken, och säger till tjejen bakom disken.
- Detta är ett rån!
- Men snälla du, detta är ju en spermabank.
- Spelar ingen roll, sa killen öppna skåpet bakom dig.
Hon gör som han säger, och sen fortsätter han.
- Ta fram en burk och drick upp de...
 Hon tvekar först men gör motvilligt som han säger.
- När du ändå håller på så drick upp 1 till säger han.
När hon är klar så sliter han av sig luvan. Då fick hon se att de var hennes pojkvän..
- Där ser du!! så JÄVLA svårt var det ju inte!!



Fredik Reinfelt var ute och åkte i den skånska landsbygden. Plötsligt sprang upp en gris upp framför bilen, och chauffören hade inte en chans att väja utan körde på grisen som dog på fläcken. Fredrik sa åt chauffören att gå upp till bondgården och berätta vad som har hänt.. En timme senare kom chauffören tillbaka med kläderna i oordning, rökande  en cigarr och med en vinpava i ena handen.. Vad hände frågade Fredrik..
- Jo. Bonden gav mig vinaren, hans fru cigarren och sen fick jag otroligt skönt sex med deras 20-åriga dotter.
- Herregud! vad har du sagt till dem? sa Fredrik.
- Jo, jag sa bara: - Jag är Fredrik Renifelts chaufför och att jag har haft ihjäl svinet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0