jag och datorer.

Jag köpte mig en ny dator i fredags, lite flashig med windows 8, jag tror nog aldrig att jag har svurit över en dator så himla mycket som nu! jag tror jag håller på att gå i tusen bitar.. några säger att det är ju som en Android.. so fuck no! :P Den var mycket svårare än så för jag kan inte ens stänga av en film om jag har startat upp en.. får liksom slå igen locket och hoppas på att den stänger av sig själv..Så jag är som sakt inte så tekniskt lagd, då betonar jag ordet INTE väldigt väldigt mycket.. Kan säga att jag är super nöjd om jag ens hittar knappen för att starta datorn! så pass illa är det ;)
 
Och sen i fredagskväll så har jag försökt ladda ner filmer på egen hand, och tack gode gud.. det trillar faktiskt ner FILMER med.. vanliga filmer.. och inte porrfilmer, som jag råka tanka hem första gången jag skulle göra det haha..
Men det största problemet hittils har varit dessa undertexter.. Det kommer jag aldrig någonsin kunna klara av att fixa själv. Det är bara att inse det, det kommer inte att gå...
      Bjuder på en gammal rötig bild på mig själv :) tror den är sen - 07
 
 
So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0